אבי עבר בדיקת שמיעה והרופא אמר שהוא צריך מכשיר שמיעה. כשהגענו לחנות המוכר המליץ לנו על מכשירי שמיעה דיגיטליים. מה עדיף מכשיר אנלוגי או דיגיטלי?

שלום. הכל תלוי בהעדפה האישית של אביך. אנו ממליצים לנסות את שני המכשירים ולהגיע להחלטה איזה מכשיר נוח לו יותר.

חשוב שייקח בחשבון כי הנוחות כאן היא דבר חשוב ביותר, שכן מכשיר השמיעה ישמש אותו באופן יומיומי. ההבדלים בין מכשירי שמיעה אנלוגיים לדיגיטליים באים לידי ביטוי בדברים הבאים:

מכשיר אנלוגי הוא אותו מכשיר "קלאסי" המוכר לרובינו שנים. מכשיר זה אנלוגי מגביר בצורה אחידה את כל קולות הדיבור של האנשים ורעשי הסביבה.

לעומת זאת, מכשיר דיגיטלי מגביר רק את קולות הדיבור, שכן יש למכשיר מתקדם זה יש את היכולת לסנן בין רעשי רקע לקולות דיבור. נכון להיום, אנשים רבים מעדיפים מכשיר שמיעה דיגיטלי. דבר נוסף אשר חשוב לקחת בחשבון בעת הרכישה הוא כי ניתנת לכם אחריות על המוצר, לכמה זמן תקפה האחריות ומה היא כוללת.

מידע ומאמרים בנושא

הכל על בדיקות שמיעה

הכל על בדיקות שמיעה

לעיתים אנחנו יכולים להבחין בכך בעצמנו, לעיתים אנחנו חושבים שהכל בסדר עד שמגיעות תוצאות הבדיקה. מה שבטוח הוא, אבחון נכון של בדיקות שמיעה, יאפשרו...

הכל על מכשירי שמיעה

הכל על מכשירי שמיעה

אם בעבר התחום של מכשירי שמיעה היה נחלתם של אנשים עם לקויי שמיעה בלבד, אזי שכיום בעידוד מפורסמים שונים, התוודעו הישראלים הן למכשירי שמיעה שונים...